Hvor og Hvornår

Om sommeren: (fra første onsdag i maj)

• Mødes vi i klubben hver onsdag til fællesroning 16.30 – ca. 19.00.  Vi starter med omklædning og klargøring af kajakkerne, så vi kan være på vandet senest 17.00. Til de kolde dage, i starten og slutningen af sæsonen, kan det være en stor fordel at investere i en våddragt (Harald Nyborg’s virker ganske fint og koster ikke meget).
  • Deltager vi desuden i Vendelboløbet i Aalborg, hvor vi gerne kombinerer stævnet med en overnatning i det fri eller i klubben.

Om vinteren:

• Tilbyder vi indendørs træning ligeledes om onsdagen.
  • Suppleret med svømning i Frederikshavn Svømmehal 1 gange om ugen. (tidspunkter kommer ved sæsonafslutning)
  • En gang med kajaktræning i Østervrå Svømmehal
  • Fællesspisning og overnatning i klubhuset

Ungdomsafdelingen i Frederikshavn Kajakklub tæller pt. 11 roere, fordelt på drenge og piger. Alle i alderen 10-18 år. Ud over disse, er vi 3 trænere og 1 støtteperson, der skiftevis ror med, eller tager klubbens følgebåd alt efter vind og vejr.